Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - Εφοπλιστές - ΕΛΠΕ. Ναρκωτικά και Λαθραία. Πρόκειται για μεγάλο κύκλωμα. Κολομβία η Ελλάδα.

Του Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη 



Ένα φουνταρισμένο καράβι έπρεπε να έχει για σημαία η Ελλάδα

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ.

Μάλλον είμαι ο πρώτος που εστίασα στο γεγονός της "προσφοράς" των εφοπλιστών στη χώρα. Δεν είναι το θέμα των κόκκινων δανείων τους που άργησε να δεί το IMF και η ΕΚΤ του Ντράγκι, δεν είναι το θέμα ότι δεν πληρώνουν φόρους και τους αφήνουν στους άλλους για να μη χάσουν την ανταγωνιστικότητά τους όπως λένε, δεν είναι το θέμα ότι μόνο 5% έχουν Έλληνες στα σαπιοκάραβά τους και ζητούν απελευθέρωση των συμβάσεων για να κάνουν τα πλοία τους γαλέρες για τους Έλληνες ναυτικούς, δεν είναι ότι το ναυτιλιακό συνάλλαγμα δεν το ελέγχει κανένας και το μαύρο χρήμα και το αφορολόγητο μαύρο χρήμα πάει σύννεφο, δεν είναι ότι το ενεργειακό της χώρας σχεδιάζεται με βάση τα κέρδη τους, δεν είναι ότι τα καύσιμα στο εωτερικό της χώρας δεν ελέγχονται απο την πολιτεία, δεν είναι ότι η ΑΟΖ δεν οριοθετείται επι χρόνια για να μην υπάρχει έλεγχος στο Αιγαίο, κάτι που επιτυγχάνεται με την συνεργασία της Τουρκίας, είναι και το θέμα των ναρκωτικών και της καταστροφής του τουρισμού με υπουργούς που κλείνουν τα μάτια συνέχεια σε παράνομες δραστηριότητες αφήνοντας τες ανεξέλεγκτες!

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ 
  1. Καράβι με λαθραία καύσιμα (όχι με τσιγάρα) ήταν το καράβι LASSEA που αντλούσε το πετρέλαιο απο το βυθισμένο Αγία Ζώνη ΙΙ. Συνελήφθησαν δύο ναυτικοί για απλό πλημμέλημα. Άκου να δείς, το λαθρεμπόριο καυσίμων στην Ελλάδα είναι μόνο πλημμέλημα! Αυτό δεν είναι διαπλοκή;
  2. Αποδείχτηκε ότι ο Κουρουμπλής είπε ψέμματα για τον ευρωπαϊκό μηχανισμό ΕMSA. 16 πλοία υπήρχαν σε διάθεση και όχι ένα, για να πολεμήσουν την πετρελαιοκηλίδα ενώ δύο ήταν πολύ κοντά.
  3. Τρελλό βέτο προστασίας των υπέργηρων ρυμουλκών απο Κουρουμπλή, που λειτουργούν με μια μηχανή αντί για δύο, αυξάνοντας τη πιθανότητα για νέα ναυάγια. Να γιατί διώξανε τον Δρίτσα. Υπήρχε καταλληλότερος...
Σημειώστε ότι, ο λόγος που υπάρχει διπλό τοίχωμα σε ένα πλοίο είναι για να μην υπάρχει διαρροή πετρελαίου απο τις δεξαμενές προς τη θάλασσα σε περίπτωση ατυχήματος. Συνεπώς παρουσία πετρελαίου στα διπύθμενα είναι εγκληματική. Παρουσία νερού βέβαια όχι. Για το λόγο αυτό τα διπύθμενα πλοία χρησιμοποιούν το χώρο αυτό για χώρο νερού ώστε να αυξάνεται η ευστάθεια τους. Χρήση πετρελαίου αντί για νερό στη θέση αυτή είναι έγκλημα και όχι πλημμέλημα (LASSEA). Να προσέχει το ΕPSILON του Ιβάν για τη ψευδή πληροφόρηση που προσφέρει στο θέμα.

TO ΚΥΚΛΩΜΑ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΠΕ

Το κύκλωμα της διακίνησης λαθραίων καυσίμων σίγουρα έχει άκρες μέσα στα ΕΛΠΕ. Δεν ξέρω πως το ξέρω αλλά το ξέρω. Αυτό σημαίνει ότι το Λιμενικό επί χρόνια κλείνει τα μάτια του και ότι υπουργός εμπορικής ναυτιλίας δεν γίνεται κάποιος που να μη ξέρει το κύκλωμα λαθρεμπορίας είτε νέος είτε παλαιός...

Tο νερό που έχει μέσα το πετρέλαιο που αντλήθηκε απο το Αγία Ζώνη και που είναι μέσα στο LASSEA που έχει παρκάρει στα ΕΛΠΕ, τα ΕΛΠΕ θα το αφαιρέσουν;

Ο λόγος που έγινε έτσι το "άρμεγμα" ήταν για να μη μάθει κανείς πόσοι τόνοι τελικά μόλυναν τη θάλασσα. Σίγουρα πρέπει να ήταν πάνω απο 300. Το πετρέλαιο που αντλήθηκε είχε και νερό μέσα. Κατανοητόν;

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΟΟR-1 ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΝΔ!!!

Όπως γράφει το Tradewinds οι αρχές του Περού έκαναν έφοδο σε πλοίο της Danaos Shipping που βρισκόταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Ilo. Σύμφωνα με την γνωστή ιστοσελίδα ναυτιλιακών νέων, οι Περουβιανοί ανακάλυψαν 121 κιλά κοκαΐνης μέσα σε τρεις τσάντες, καθώς και το ποσό των 16.243 δολαρίων, όταν πραγματοποίησαν έρευνα στο containership «Dimitris C» της Danaos Shipping του Γιάννη Κούστα.

Το πλοίο είχε φτάσει στο λιμάνι του Ilo στις 13 Σεπτεμβρίου, προερχόμενο από το Iquique της Χιλής, με τελικό προορισμό τον Ισημερινό.

Στο πλοίο επέβαιναν 23 άτομα ως πλήρωμα, από τους οποίους οι 16 ήταν Ουκρανοί, οι τρεις Ρώσοι και οι τέσσερις Τανζανοί. 

Έλληνες ναυτικοί στο καράβι δεν υπήρχαν. Τα Ελληνικά δικαστήρια είναι πρόβλημα αν οι μάρτυρες είναι Έλληνες. Η Ελληνική δικαιοσύνη δεν έπρεπε να είχε ήδη κάνει έρευνα;

Η Ελληνική Πρεσβεία στο Περού πρέπει να περάσει απο κόσκινο.

ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ

Τρελλές καταστάσεις και εδώ. Ποιά τράπεζα δανείζει κάποιον που αδυνατεί να εξυπηρετήσει τα δάνεια του; Κάποιοι απο τις τράπεζες προφανώς τα παίρνουν. Η ΤτΕ τί ρόλο παίζει; Κλείνει τα μάτια και αφήνει το Σκάι που αυξάνει τα χρέη του να παίζει το πολιτικό παιγνίδι της ΝΔ; Τα λεφτά των δήμων η ΤτΕ τα κάνει μασούρι για να δανείζει απατεώνες;

Το κόλπο είναι γνωστό. Τα λαμόγια φορτώνουν με δάνεια τις επιχειρήσεις τους και μετά φεύγουν. Κάπου πάνε τα δάνεια όμως. Σε κάποιες τσέπες φεύγουν έξω. Ποιός ελέγχει; Η δικαιοσύνη; Ο Τσοχατζόπουλος και ο Γιάννος έξω είναι. Η ΤτΕ τόσα χρόνια δεν το έχει μάθει το κόλπο; Χωρίς παρακολούθηση δίνονται τα δάνεια απο τις συστημικές τράπεζες σε απατεώνες;

Φτάνει η πλύση εγκεφάλου απο τη διαπλοκή. Στο εξωτερικό έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε τις μαλακίες που παρουσιάζει το Σκάι με το υφάκι, που θέλει να βγάλει με το ζόρι ένα ζαβό για πρωθυπουργό...

"Όλοι μαζί μπορούμε" αλλά θα τρώνε μόνο δέκα! Ωραία λογική, δημοκρατική... και περιμένοντας τη χρεοκοπία.

ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ

Oι εφοπλιστές σύμφωνα με το παρακάτω έγγραφο πλήρωσαν:

α) 14 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για το 2013-2015
β) 45 εκατομύρια ευρώ το χρόνο για το 2014 και το 2015.

Τα κέρδη των Ελλήνων εφοπλιστών εκτιμώνται σε 149 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2015 (πηγή EFOPLISTES NEWS) ή σε 175 δισ. δολάρια συνολικά την τελευταία δεκαετία (περισσότερα εδώπηγή το Πρακτορείο Bloomberg).  Αν πλήρωναν φόρο όπως ο λαός οι εφοπλιστές, ο λαός δεν θα είχε μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις.

Αυτά τα έχει επισημάνει και ο Β. Σόιμπλε. Για το λόγο αυτό τα ΜΜΕ του καρτέλ των εφοπλιστών συνεχώς τον υβρίζουν.

Επί δυναστείας Τσίπρα δεν άλλαξε κάτι στη φορολόγηση των εφοπλιστών. Τα προνόμια τους παραμένουν άγνωστα και ανέπαφα. 
Το 2016 οι εφοπλιστές πλήρωσαν όσα και τίς προηγούμενες χρονιές. Τρίχες.

Η κυβέρνηση Τσίπρα είναι κυβέρνηση εφοπλιστών, όπως ήταν παλαιότερα η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Πρόκειται για μια καλά οργανωμένη παρέα.

ΑΔΕΙΕΣ KAI KOKKINA ΔΑΝΕΙΑ ΜΜΕ - ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΚΟΜΠΙΝΑ

Ο Τσίπρας ο σαχλαμάρας με τον αυτοδημιούργητο Κυριάκο του Σκάι-ΝΔ και του NOOR-1 έχουν ακόμη τις άδειες των ΜΜΕ στο ράφι και αυτά να εκπέμπουν παράνομα. Τα ΜΜΕ του καρτέλ των εφοπλιστών που χρωστούν πάνω απο 1,3 δις ευρώ στο κράτος αλλάζουν εν τω μεταξύ χέρια και τα χρέη τους διαγράφονται με τη μεταφορά χρεών στους πωλητές που στη συνέχεια θα φαληρήσουν.

Εδώ ο Παππάς, εκεί ο Παππάς, πού είναι ο Παππάς; Νάτον ο Παππάς. Κάνει τη κουφή.

Έπαθε αμνησία αριστερού τύπου και εξαφανίστηκε.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ 

Να  δεχτώ ότι υπάρχουν 100 λόγοι να γίνουν. Μόνο ένας λόγος όμως αρκεί για να μην έλθει κανένας. Οι μίζες και το γεγονός ότι η χώρα είναι Κολομβία. Δεν υπάρχει ασφάλεια.

Η επένδυση στο Ελληνικό και στα 14 αεροδρόμια απο τη Fraport έγιναν ή θα γίνουν με δάνεια απο Ελληνικές τράπεζες με εγγύηση κρατική περιουσία. Σε μια αναστάτωση αυτά θα γίνουν κόκκινα και η πολλαπλάσιας αξίας περιουσία του δημοσίου που θα είναι εγγύηση, θα περάσει στα χέρια των δανειστών σε μια νύχτα. Κανείς δεν θα προλάβει να κάνει τίποτα.

Η τελική χρεοκοπία είναι ο στόχος των δανειστών και σε αυτό συνηγόρησαν όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις που έστησαν πρίν τη χρεοκοπία Καραμανλή αλλά και μετά με τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ και των άλλων Μακαντάσηδων της Βουλής το κόλπο.

Τη χώρα τη κυβερνά ένα πολιτικό σύστημα που έχει άγνοια κινδύνου. Πρέπει να υπάρχει μεγάλο πορτοφόλι απο πίσω για να μη βλέπει κανείς, πορτοφόλι που ακουμπά και ξένους πολιτικούς στις Βρυξέλλες και στη Γερμανία...

Θα κλείσω λέγοντας ότι τη μεγαλύτερη μαλακία της εβδομάδας την είπε ο Τζανακόπουλος. Η "άγνοια" τυφλώνει...

Ώστε ο Άλφα ανήκει στον Κοντομηνά. Μμμμ.

Σχετικά άρθρα
  1. Οικολογική καταστροφή απο πλοίο 45 ετών. Κάποτε πρέπει να παραιτηθεί και ένας υπουργός. (2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

====================================
>>>>>>>>>>>>>> ΠΡΟΣΟΧΗ >>>>>>>>>>>>
====================================
Παρακαλώ τα σχόλια σας να είναι ΜΟΝΟ πάνω στο θέμα του άρθρου. Σχόλια με κεφαλαία γράμματα θα κόβονται. Τα σχόλια να έχουν μέγεθος 8 γραμμών το πολύ αλλοιώς δεν θα δημοσιεύονται.